måndag 7 maj 2012

TÄVLING - Maj månad

EDIT: Jag har bestämt mig för att göra detta till en försommar-tävling och låter tävlingen alltså pågå även juni ut!

En topplista står och faller med 3 saker:

  1. Antal medlemmar
  2. Antal medlemmar som faktiskt har lagt upp länkkod till listan
  3. Aktivitet
Jag har kommit på ett sätt som jag tror kan fånga upp alla 3 av dessa aspekter + att det starkt kan gynna dig som medlem av listan. En win-win situation alltså! Därför presenterar jag därför maj månads affilitets tävling:

Mål: Värva så många nya RELEVANTA sidor till Spinelmor's Topplista som möjligt under maj månad!
Krav:

  1. Att du sedan tidigare har registrerat minst en sida på Spindelmor's Topplista
  2. Att du någonstans (spelar ingen roll var) har klistrat in din länkkod för Spindelmor's Topplista
Pris: Tävlingen är en sk. affilitets-tävling. För  varje ny sida som du värvar (egen eller annans) till Spindelmor's Topplista och som blir godkänd får du en veckas gratis Premium Medlemskap!

Så här gör du: Berätta för andra som du känner som har hemsidor/bloggar (privat eller företag spelar ingen roll) som du tycker skulle passa på Spindelmor's Topplista om  Topplistan och Bjud in dem att registrera sin sida hos oss. OBS! OBS! För att du skall kunna få tillgodoräkna dig denna referenes från dig MÅSTE de klicka på din länkbanner på din egen sida (annars vet programmet inte att du är du)!!!

Tävlingen är till trots fokuserad på kvalitet mer än kvantitet så sidorna kommer fortfarande att granskas av administratörena. Om vi dömer en sida olämplig så kommer den inte att godkännas.

Varje sidas referens kommer att visas dels i sidfältet, dels hos respektive aktuell medlem.

Har du frågor eller förslag på andra tävlingar - tveka inte att kontakta mig:

anna.johansson@tarotidag.se

Varför är Premium Medlemskap så bra?

  • Ökad synlighet och exponering
  • Även små sidor kan få stor uppmärksamhet
  • Gratis är gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar